vanheshutten.reismee.nl

Kuang Si watervallen

Reacties

Reacties

beppe

Lieve Folkert, jij durft zeg!. Het water lijkt mij hartstikke koud. Een echte bikkel ben je.
Jij houdt van de olympisch spelen, heb je nog wat kunnen zien, bv Epke. Ik geniet er elke dag van.
Nog veel plezier daar in Laos.

folkert

lieve beppe en pake
misschien gaan we morgen weer naar die waterval ik heb er heel erg zin in want het was super gaaf ik heb epke zonderland gezien ik ben wel blij dat nederland best veel wint jullie ook nog heel veel plezier in nederland ik hoop dat het bij julie nog een lekker weer is want vanavond regent het heel lang

groetjes folkert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!