vanheshutten.reismee.nl

Folkert's mening over de reis

Ik heb er vet veel zin in .Ik ben alleen een beetje bang voor de ziektes ,en de vliegreis .Maar je hebt weinig kans op die ziektes .dus daar hoef ik me niet bang om te maken .En bij de vliegreis hebben we allemaal hetzelfde broek en ook allemaal hetzelfde trui .En ik heb ook nog een mobiel gekregen .Je kan er mee bellen , berichten sturen ,spelletjes spelen ,liedjes luisteren ,foto’s maken en nog veel meer. Er zijn ook echt heeeelen mooie gebouwen We hebben bijna overal een zwembad in de tuin .En we moeten genieten van het eten daar ,want soms kijk je naar het eten en dan denk je dat ga ik niet nemen maar als je het proeft denk je er heel anders over .ik vind vooral loempia’s lekker. Maar die zien er ook lekker uit . Daar eten ze heel veel loempia’s . Daar heb ik heel veel geluk mee . We gaan hele leuke dingen doen zoals op olifanten rijden dat vind ik vooral leuk want zoiets heb je niet in Nederland doet . maar je moet niet hele dikke kleding meenemen ,want anders hoef je ook niet meer naar een sauna te gaan ,want het is daar normaal misschien wel 35 graden .

Einde

Groetjes van Folkert

Reacties

Reacties

A3

Klinkt heel goed Folkert.
Maak me maar jaloers. Nee hoor,ik gun het jou en je familie van harte. Ik wens jullie heel veel plezier. De indrukken die je krijgt,zul je nooit meer vergeten. Prachtig toch!
Ik zie je in ieder geval nog voor je vertrekt.
Tot maandag.

folkertvanhes

dankje wel
tot maandag

marijke

he folkert,
alles goed gegaan in het vliegtuig?
veel plezier en tot gauw!
marijke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!