vanheshutten.reismee.nl

Jesse's mening over de reis

Ik heb heel veel zin in de reis omdat we allemaal leuke dingen gaan doen zoals op olifanten rijden. ik vind dat soort dingen leuk omdat je die dingen in europa niet kan doen en dat maakt het zo leuk zo iets doe je niet zo even en zo heb je er veel meer van die voorbeelden. ik zie alleen op tegen de vliegreis en de ziektes. maar de meeste ziektes krijg je waarschijnlijk nooit. het vliegen duurt zo ongeveer 12 uur maar ik heb net een nieuwe mobiel dus ik denk dat ik me wel vermaak en we stappen in Egypte over en dan kunnen we het laatste deel slapen. dat is wel fijn. het lijkt me ook geweldig mooi op balie en Maleisië vooral de gebouwen lijken me mooi.

Einde

Groeten van jesse van hes.

Reacties

Reacties

lars bleeker [best friend van folkert]

mooie site hoor ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden.
en ik vind het leuk dat jullie zo'n site maken.
ik weet zeker dat jullie het leuk gaan vinden.
veel plezier

folkert van hes [beste vriend van lars]

dankjewel lars trouwens julie ook nog een leuke vakantie

jessevanhes

ik dank dat het wel gaat lukken met die reis en jij ook veel plezier met jes vakantie
groet jesse

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!