vanheshutten.reismee.nl

leuke dingen die we gaan doen door jesse

Leuke dingen die we gaan doen !!!!
Jesse

Nou we gaan eigenlijk allemaal leuke dingen doen, maar het lijkt me geweldig om op olifanten rijden. En ook de huisjes lijken we mooi, maar je kan er ook lekkere massages krijgen. Als je naar de kapper gaat krijg je ook nog een nek massage. En het eten lijkt me er ook geweldig.
Al met al is Azië toch een geweldig vakantie werelddeel. De stranden en de zeeën zijn er geweldig. Dus ik heb er ik weet niet hoeveel zin in de reis.

Jesse van hes

Reacties

Reacties

René, Gea, Mees en Stijn

Lieve allemaal,

We wensen jullie heel veel plezier toe en hopen dat het een onvergetelijke ervaring voor jullie allemaal mag worden!

René, Gea, Mees en Stijn

marijke

he jesse,veel plezier daar en tot gauw!

jesse van hes

hoi Markijke bedankt voor de reactie en ga jij ook nog op vakantie marijke

marijke

eerst nog niet,,,jan moet eerst nog een paar x bestraald worden om wat minder pijn te hebben...daarna kijken we wel wat we gaan doen,
lekker zwembad hebben jullie daar zeg!wij kunnen hier achter het huis zwemmen....
liefs marijke

lieke stuive

leuk voor julie ik bleef thuis.
het zou wel leuk zijn want ik zouw wel mee willen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!