vanheshutten.reismee.nl

Jesse en Folkert over Bangkok en de vlucht

vliegtuig

Sommige stukjes zijn best wel eng als hij soms om laag gaat kriebelt het in je buik. Je krijgt ook oordopjes als je die in je stoel doet hoor je muziek. Maar in de volgende vliegtuig was het veel leuker want daar had je veel meer ruimte je had daar ook 6 toiletten en in de vorige maar 3 en in de vorige was de vliegtuig helemaal propvol en in de andere had je echt vet veel ruimte je kon gewoon op 2 stoelen liggen je kreeg gratis eten en drinken. We gingen om 11 naar Bangkok en het vliegen duurde 9 uur het is in Bangkok 5 uur later dus daar was het ongeveer half 2 toen we er waren.

groetjes Folkert

De eerste dag

Na het vliegen gingen we met de taxi naar hotel Pantip Suites. Daar werden we behandeld als koningen dat was heel erg leuk. Toen gingen we naar de kamers. En later gingen we het hotel verkennen Folkert en ik gingen zwemmen. Toen kwamen we weer terug en toen ging de rest naar het zwembad dus toen waren Folkert en ik thuis. We gingen maar tv kijken dat was wel leuk. toen gingen Folkert en ik fitnessen

En toen heb we weer een beetje spieren gekweekt.

Daarna gingen we naar het restaurant Mali dat was erg lekker. En toen gingen we weer naar de hotel kamer.

Groeten van Jesse

pake en beppe en lydia en Valerie

Lieverds mooi dat jullie in Bangkok zijn en zo'n mooie vlucht hebben gehad. Vet veel ruimte dan kun je lekker slapen en daarom kon je nu zwemmen en fitnissen.
Jullie zullen nu wel in bed liggen want hier is het 9 uur en je gelooft het niet maar het regent, Ik zie dat het daar 30 graden is, wel een verschil hoor! Morgen trekken jullie verder en dan horen we wel weer. Veel plezier en groeten uit Joure.

je moeder en roel

Fijn dat jullie er zijn en nog heel veel plezier

lieke stuiver

fijn dat julie aan kwaamen maar ja het is lang geleeden. en ik heb nog over julie gedroomd ik hoop dat julie het leuk hebben gehad grotjes van lieke

pake en beppe

Mooi berichtje dat Lieke Stuiver schrijft alleen het is wel een beetje laat.
Maar in het Fries zeg "better let as net".
Leuk dat je dat nog even naar ons stuurt.
Groetjes uit Joure!!