We zijn er, door jan en susan

We zijn er!

Na een lange voorbereidingstijd, gevolgd door stress van huis op orde en schoon voor de verhuur is het dan eindelijk zover! We zijn er en het is allemaal goed gegaan! Tot nu toe nog niets vergeten, huis schoon en netjes opgeleverd en allemaal gezond en wel in het juiste hotel beland. Oké, het huis op orde leverde wel wat stress op maar is met extra ingeroepen hulp op het laatst toch goed gekomen. Pake bracht ons in opgewonden toestand in de stromende regen naar schiphol. Voor de gelegenheid hadden wij allemaal een velblauw t shirt aan en de meiden een blauwe haarband, zodat we elkaar snel terug vinden als iemand kwijt is en dat het ook voor anderen duidelijk is dat wij bij elkaar horen. Op schiphol een paar uur rond gehangen, paar boeken gekocht en thaise bath en toen was het zover. Het vliegen ging prima. De eerste vlucht vond ik wel afzien, vol vliegtuig, onvriendelijke bediening, Silke die moe werd en naar huis wilde: toen dacht ik, nee he, dit heb ik toch weer wat optimistisch ingeschat. Maar overstappen ging goed, t was nog wel even spannend of Jan op tijd kwam, die was met iemand van Egypt air op zoek naar de buggy terwijl wij al geboard waren. Maar dat kwam goed. De bediening was erg vriendelijke, Silke sliep al voordat we opstegen en de rest volgde snel. Het vliegtuig zat niet vol, dus lekker veel ruimte. Wakker worden, ontbijten en we waren er al! Doane en visum gingen soepel, rugzakken waren er, taxi meteen gevonden, en die reed meteen naar het juiste hotel waar we vorstelijk en vriendelijk werden ontvangen en een vet groot appartement hebben. Vanmiddag ‘gechilled', gezwommen, gefitnessed en uit eten en nu slapen de meiden en lezen/spelen/schrijven wij nog wat. Ik kon ze niet meer zo gek krijgen om een bezoekje aan een nachtmarkt te brengen (zelfs Folkert niet) maar goed een beetje uitrusten is ook wel goed. De nachtmarkten komen hopelijk nog wel.

Groetjes namens ons alle zes uit een warm Bangkok van Susan!

Day 1

We had a good flight. Although a rather bad start, about an hour delay. The flight to Caïro went well but in the end people did get nervous about being able to catch the connecting flight. We started to get nervous too. Although there was no reason to do so. Due to all the hurry we forgot to pick up the trolly after departure of the plane. It gave some extra stress and I had to wait 25 minutes. Eventually the plane to Bangkok left on time. Before take off Silke was in dreamland. The rest of the children soon followed and after a pleasent flight we arrived at Bangkok.