river kwai, spa en erawan watervallen door jesse en folkert

De boottocht en de spa

we hebben vandaag een boottocht gemaakt dat was heel erg leuk we dachten dat de boot zo'n 15 km pu

maar hij kon bijna 60 km pu dus folkert en ik (jesse)zijn onze petten kwijt geraakt dus een handige tip als je dit ook gaat doen hou je pet hoed of zonnebril goed vast en toen zijn in een mergelgrot geweest.

dat is heel erg leuk verder zijn we ook naar en klooster geweest. dat is ook mooi en we zijn ook bij een school geweest dat is best grappig om te zien en toen gingen we naar een spa daar werden we lekker gemasseerd dat was heerlijk.

groeten jesse

Erawan watervallen

we zijn vandaag naar allemaal mooie watervallen geweest er waren er 7 het waren echt super mooie watervallen er waren ook apen dat was echt grappig er waren ook karpers en die waren zo'n 50 cm en telkens was het moeilijker om te komen en jesse, ik (folkert) en jan zijn bij 7 gekomen de rest bij 6. dat is ongeveer 1,5 kilometer hoog 5 vond ik het mooist maar 3 was ook heel mooi maar de andere waren ook heel mooi er waren hele grote maar ook hele kleine maar die hadden meer gangen bij 1 werd er gefilmd dat zag er best cool uit er stond een doek van ongeveer 3 bij 3 meter en allemaal camera's en daarna gingen we naar een restaurant en daar was er echt super lekker eten en daarna gingen we weer naar ons huisje en gingen we zwemmen en daarna daarna gingen we een toetje eten endat was de dag van vandaag