vanheshutten.reismee.nl

river kwai, spa en erawan watervallen door jesse en folkert

De boottocht en de spa

we hebben vandaag een boottocht gemaakt dat was heel erg leuk we dachten dat de boot zo'n 15 km pu

maar hij kon bijna 60 km pu dus folkert en ik (jesse)zijn onze petten kwijt geraakt dus een handige tip als je dit ook gaat doen hou je pet hoed of zonnebril goed vast en toen zijn in een mergelgrot geweest.

dat is heel erg leuk verder zijn we ook naar en klooster geweest. dat is ook mooi en we zijn ook bij een school geweest dat is best grappig om te zien en toen gingen we naar een spa daar werden we lekker gemasseerd dat was heerlijk.

groeten jesse

Erawan watervallen

we zijn vandaag naar allemaal mooie watervallen geweest er waren er 7 het waren echt super mooie watervallen er waren ook apen dat was echt grappig er waren ook karpers en die waren zo'n 50 cm en telkens was het moeilijker om te komen en jesse, ik (folkert) en jan zijn bij 7 gekomen de rest bij 6. dat is ongeveer 1,5 kilometer hoog 5 vond ik het mooist maar 3 was ook heel mooi maar de andere waren ook heel mooi er waren hele grote maar ook hele kleine maar die hadden meer gangen bij 1 werd er gefilmd dat zag er best cool uit er stond een doek van ongeveer 3 bij 3 meter en allemaal camera's en daarna gingen we naar een restaurant en daar was er echt super lekker eten en daarna gingen we weer naar ons huisje en gingen we zwemmen en daarna daarna gingen we een toetje eten endat was de dag van vandaag

groetjes van folkert

Rika en Roel

Zo telezen hebben jullie het ruze naar jullie zin veel zien en veel bekijken als jullie na de vakantie weer naar school gaan hebben jullie de andere kinderen veel te vertellen leuk man.en dat het eten daar ook allemaal zo lekker is het zal er toch best wel eens vreemd uit zie, nog veel plezier en de groetjes daar en tot de volgende keer
rika

Roelie de Weerd

Zo'n Spa en massage lijkt me ook wel wat. Heerlijk.
Jullie hebben al erg veel gezien. Ik blijf jullie volgen. Spannend.

lars bleeker

vet cool!!!!!!!!!!!!
ook de groeten van de rest van ons gezin.

lieke stuiver

ik hoop dat julie het overal leuk hebben.
want julie rijzen wel veel