vanheshutten.reismee.nl

Olifantentocht en bamboeraft

vandaag gingen we met de boot naar de jungle. we zaten in een avonturen boot want de motor was 3 keer kapot maar het is gelukt en toen gingen we met de olifant door de jungle trekken dat was bij het opstappen en afstappen best wel eng maar voor de rest was het niet zo eng. je zag geweldige bergen en planten en je liep drie keer met de olifant door de rivier daar na kregen we wat eten en drinken en toen gingen we raften op een bamboe vlot en dat was vet cool verder zijn we helemaal nat geregend dat was heel erg irritant maar je vergeet het nooit dus was het wel geweldig.

groetjes jesse

Reacties

Reacties

Bert Hutten

Het is gewoon bijna niet leuk meer om te lezen zo jaloers word ik er van, maar het is wel leuk dat ik een beetje met jullie mee mag reizen door de verhalen te lezen en de foto's te bekijken.
Vooral die olifanten tocht lijkt mij super om te doen (eigenlijk lijkt alles mij wel leuk).
Heel heel veel plezier verder en ik zit nu al te wachten op een volgend bericht uit Azie.

Groeten,
Bert

rika

Zo dat was een spannende dag en weer een hele ervaring op die olifanten maar wel erg leuk.Hebben jullie ook nog een rustdag? na alles wat jullie zo al beleven.Nog heel veel plezier en wij wachten op het volgende spannende verhaal groetjes rika en roel

susan

he bert,

bedankt voor de extra fotoruimte! wij doen hard ons best om die te benutten, maar het moet wel vakantie blijven.....
dus mensen, we hebben eerst voldoende fotoruimte!!
zelfs voor actieve webloggers zoals ons!

iedereen trouwens bedankt voor al jullie reacties, dat vinden we heel erg leuk

he marjan, jammer dat we elkaar gemist hebben, ik dacht nog misschien zien we elkaar bij de boot
we houden ons aanbevolen voor trips in en rond KK

groetjes allemaal van susan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!