vanheshutten.reismee.nl

leuk, maar soms ook enge avonturen door Folkert

we hebben vandaag veel avontuur beleefd want eerst moesten we met een boot naar de olifanten maar de boot ging 3 keer kapot dat vonden we eigenlijk niet een reuze ramp want we vonden het best wel grappig en daarna moesten we bij een andere boot overlopen en daarna gingen we naar de olifanten ik vond het super leuk maar alleen waren sommige stukjes best wel eng bijvoorbeeld toen we moesten opstappen en in het water hing hij helemaal scheef en het afstappen was ook eng maar toen we in de rivier gingen gingen we helemaal omlaag dat was ook best wel eng op de hoofd van de olifant zat de begeleider maar achter ons was een nederlandse mevrouw die op de kop van een olifant zat en die was geen begeleider de begeleider van die olifant die liep gewoon mee ik snapte dat ook niet en toen we aan kwamen kregen we een zak rijst met allemaal lekkere dingen erin en je kreeg een fles met water ik dacht dat we gelijk met de boot weer terug gingen maar we moesten raften dat was vet cool maar de boot is van bamboe stokken gemaakt dus jesse's been kwam daar tussen en dat doet nogal zeer er mochten max. 3 personen + de leider op een vlot we maakte 2 groepjes groep 1 jan ik (folkert) en silke en groep 2 susan jesse en fardau groep 1 (ons groepje) stond 1e en iemand wou ons inhalen en die botste tegen de rand en die viel in het water en toenwaren we aangekomen en toen gingen we met de boot weer naar ons huisje en toen gingen we even douchen en daarna gingen we naar een restaurant en daar hebben we nog heerlijk gegeten

groetjes van folkert

Reacties

Reacties

pake en beppe

zo zo dat was me het dagje wel. De olifanten waren ook best diep in het water. Spannend lijkt ons. Ik zou nu lekker uitrusten en dan morgen weer een spannende dag voordat jullie gaan vliegen op maandag.
We kijken uit naar het volgende spannende verhaal.
Groetjes van pake en beppe

Olivia (kaya van verrereizenmetkinderen.nl)

Hoi susan en jan en co!

Ik botste net op het verrereizenforum op jullie reisblog en ik dacht: ik neem even een kijkje.

Jullie blijken wel een fantastische tijd te hebben daar in het verre Azië!?

Heel leuk te horen dat jullie Sangkhla Buri erbij genomen hebben! Ik hoop dat het aan al jullie verwachtingen voldeed en nog meer?!!

Nog heel veel plezier, ik lees alvast erg geboeid mee!

Olivia

Jan

Ja, helemaal.
Met de regen er bij was het eigenlijk nog mooier.
Erg blij dat we daar geweest zijn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!