vanheshutten.reismee.nl

Jungle in Borneo

We zijn in de jungle gisterochtend gingen we als eerst in pakken daarna gingen we naar sepilok daar waren heel veel gekke apen we zagen daar allemaal reuze mieren en gekko's en daarna gingen we door naar the last frontier in kanpung bilit dat ligt aan de kinabatangan rivier als eerst moesten we naar een restaurant toen kreeg iedereen een bord bami en daarna liet Gert ons het huisje zien en Gert is ook Nederlands eigenlijk is hij Vlaams maar dat maakt niks uit daarna moesten we de trap met 600 treden weer aflopen en toen gingen we de jungle in we zagen als eerst we een gibbon en daarna allemaal orang-oetangs er was ook een die zat in een boom te plassen en een aap viel in het water en er was een bord daar zaten 3 apen op en later zagen we ook nog een krokodil in het water en daarna zagen we 4 olifanten die zaten te eten en later zagen we ook nog een wild zwijn allemaal in het wild en daarna gingen we weer terug en daar kregen we bloemkool met aardappel puree en een soort kip en nu ‘s ochtends kregen we een toast met een gebakken ei en 2 worstenbroodjes aardappel rosti en nu zit ik een beetje te tekenen en zo en vanmiddag gaan we weer de jungle in .

Groetjes van folkert.

De jungle door Jesse

We zijn nu in de jungle we zijn op een boottocht geweest en daar hebben we apen en olifanten en een wildzwijn en nog een krokodil gezien verder heb ik nog honderd poot gezien dat is een beest die je hele armen kan verlammen als de je bijt e zitten hier op een rif daar kun je alleen komen als je 600 traptreden hebt belopen en dan ben je boven je hebt een huisje met prima bedden en een douche en een toilet en e kan ook nog een jungle tocht doen je hebt hier ook een heel lekker restaurant met heerlijk eten er zijn twee eigenaren ze het Gert en Jason Gert is Vlaams en Jason is Engels ze zijn heel erg aardig

Groet jesse

Weer uit de jungle,

We zitten nu in een hotel en Sandakan, weer terug in de bewoonde wereld. Allemaal nog goed gezond en zin in vliegen naar KK (Kota Kinabaulu). Later een groter verslag.

Groetjes Jan

Willy Gramsbergen

Wow, wat maken jullie toch veel mee en zien jullie veel bijzondere dieren die ik alleen ken van plaatjes uit een boek. Door jullie verhalen maak ik zelf ook iedere keer een reisje in mijn gedachten. Susan, bij je thuiskomst zal ik vast bij jou te rade gaan over een eventuele reis. Jullie hebben het zo goed georganiseerd!
X Willy ;-)