vanheshutten.reismee.nl

Veilig geland in KK

We zijn na een korte vlucht nu aan de westkust van Borneo met uitzicht op de zuid chinese zee. De zon gaat straks onder en wij hebben er vrij zicht op.

SMS-en naar NL mislukte bij aankomst op het vliegveld.

Elske

Mooi poppies blij te horen dat jullie weer veilig aan de grond staan. Wij zij benieuwd hoe het daar is.
Het hotel vanmorgen was prima. Het lijkt wel een Nederlands ontbijt, het zag er tenminste wel heel goed uit.
€ 1,00 voor een taxi daar kun je ook bijna niet voor lopen. Hier alles oke behalve het weer: heel harde wind, regen en koud en dat al dagen achter elkaar.
De Sneekweek en het skutsjesilen is bijna compleet verwaaid en verregend. Jammer seizoen. We proberen weer te smsen. Liefs arie en elske

rika

Jan , Susan, jesse, Folkert, Fardau en Silke
Mooi dat het weer goed is gegaan met de reis, we zijn benieuwd wat jullie nu weer gaan beleven. groetjes uit Deventer

david van der Elst

Hallo Susan,

Leuk om je log te zien. Wij zijn alweer terug en hebben het heel leuk gehad.

groet, David

Desiree

Hallo alle6,
Wat hebben jullie een hoop geschreven en mooie foto's geplaatst. Erg leuk om te lezen en zien. Ik kan jullie zien genieten i=op de foto's en dat is natuurlijk altijd goed.
Wij zijn net terug gekomen uit zweden, was ook zeer succes vol. Allemaal veel liefs en veel plezier op de verdere reis. We kunnen het nu weer wat meer gaan volgen groetjes Desiree, Melvin, Fenna en Ronja.