vanheshutten.reismee.nl

Aangekomen in t paradijs

Na twee goede vluchten, waarbij de laatste wat vertraging kwamen we gisteren rond achten aan op Bali Indonesie. Hier wachten ons allemaal lange rijen en gedoe, visa betalen, erna immigration, bagage check, en overal lange rijen. Nergens simkaarten te krijgen of internet. Wel heel veel mannetjes met een bordje met daarop een naam, gelukkig wist Folkert al snel de onze te spotten. Snel de bagage erin, nog even plassen en op weg naar lovina. We konden gelukkig na best even zoeken nog een nieuw simkaartje kopen en toen heb ik els gebeld. Een prachtige omgeving en we kwamen ook langs een grote ceremonie. Het is hier veel sprookjesachtiger dan maleisie of thailand. Behalve Jan hadden we allemaal een reispil op en dat was wel nodig met al die bochten en bergen. Silke sliep meteen en de rest van de kinderen volgde snel, Silke was op den duur niet meer te genieten tijdens het wachten, zo moe was ze. Tegen twaalven kwamen we aan in Sawah Lovina. We waren allemaal zo moe dat we meteen (verder) gingen slapen. We hebben een twee onder 1 kap, de jongens met z'n tweeen in een en wij met de meiden in de andere. Op t bed lagen mooie bloemetjes, wat Fardau erg mooi vond. Vanochtend na een nacht heerlijk slapen rond negen uur ontbeten en nu zijn we aan t zwemmen en luieren. Het is hier prachtig, we zitten tussen de rijstvelden. En lekker weer, niet te warm, een lekker briesje. We gaan zo een wandelingetje maken op zoek naar een lunchtentje en ook even internet.

arie en elske

Het ziet er echt prac htig uit. We hebben elkaar net even gesproken en het was mooi je stem even te horen. We weten dan dat julie goed zijn aangekomen.
Eigenlijk is Bali maar een klein eiland als ik het zo zie in de atlas tenminste vergeleken met Borneo.
De kinderen zien er ook erg mooi en goed uit.
Lekker genieten maar en de groeten uit Joure.
O ja, hier is alles oke. Tuut Arie en Elske

Gea

Ha allemaal,

Eindelijk eens alle berichten doorgelezen! Jullie hebben het heel wat beter voor elkaar dan wij lees ik al! Na een weekje bijna elke dag regen op Ameland zit de vakantie er voor René alweer op en pak ik met de kinderen elk moment dat het een beetje goed weer is om toch wat meer vakantiegevoel te krijgen. We zijn niet zielig hoor, maar hebben het even wat minder getroffen dit jaar, maar er wel het beste van gemaakt! Veel plezier daar op Bali!

Groet, René, Gea, Mees en Stijn