vanheshutten.reismee.nl

De fietstocht van vandaag

10 uur in de ochtend begonnen we met de fietstocht. Eerst gingen we fietsen naar een tempeltje, daar waren allemaal meneren met een mes in hun handen. Er was daar een oude meneer die wou ons zijn schilderijen laten zien, die wou de hele tijd dat we kwamen. Op een gegeven moment zagen we honden en dat vonden silke en memmie eng, maar die meneer zei de hele tijd no problem. En toen gingen we door toch maar voor die meneer maar later wouden we toch weg omdat die meneer zelf ook een stuk of zes honden had en die vet tekeer gingen. Ik zag wel een paar schilderijen en die waren wel heel mooi.

Toen gingen we verder fietsen naar een winkeltje en daar hebben we heel veel souvenirs gekocht. Ik heb een vette coole pijl en boog gekregen van memmie en pappa en een schildpad waarmee je het hoofd kan laten bewegen en nog veel meer. Het was er zo vet goedkoop dat we niet hoefden te handelen, maar de prijs mag ik van Jesse niet zeggen.

Toen gingen we verder fietsen naar een restaurant daar hadden we wifi tenminste hadden we, daar gingen we eten en toen we het eten kregen viel de stroom uit en toen was er geen internet meer. De meiden waren brutaal want ze gingen op de bar staan. Toen gingen we terug naar het huis en daar gingen we lekker zwemmen. Daarna gingen we de fietsen wegbrengen en wouden we scooters huren maar daar waren memmie en pappa niet zo tevreden mee dus dat deden ze niet toen moesten we lopend naar een restaurant dat was echt niet cool. Daar hadden we heerlijk gegeten en toen gingen we naar de ceremonie. Er waren rare mensen die gingen dansen toen gingen ze bidden dat duurde heel lang en memmie en Silke die zaten ergens anders. We hadden afgesproken dat we om 9 uur weg gingen en dat was het. Jesse moest hun toen zeggen dat het negen uur was maar de deuren waren dicht maar pappa die zag een open deur en zo gingen we er uit en toen stond de taxi klaar net toen we naar buiten kwamen. Maar wij hadden nog een ding op ons hoofd dat we morgen terug moeten brengen want daar was geen tijd voor. En toen gingen we naar huis maar toen moesten we nog een vliegtuig bevestigen. Ik en pappa gingen naar een hotel waar internet was. We moesten perse gast zijn dus nam pappa Bali koffie en ik een fanta en toen konden we internetten en kon pappa het vliegtuig bevestigen.

Toen kwamen we terug en gingen ik Jesse en pappa zwemmen en toen ging ik naar de sterren kijken dat was om ongeveer elf uur. En nu zit ik in de Bale Bale.

Groetjes van Folkert.

arie en elske

Mooi verhaal en fotos over de ceremonie. Het is en blijft toch een bijzonder land. Wel mooi dat jullie altijd weer internet vinden. Zo blijven we op de hoogte en geeft het een mooi beeld van de reis die bijna ten einde is.
Folkert heeft het over rare mensen, ja ze zien er anders uit dan in Nederland met die gekke kledij.
Morgen vliegen jullie naar Bangkok en horen we wel weer via de telefoon of alles goed is gegaan.Volgens
het reisverslag gaan jullie ook daar fietsen.
Goede reis morgen en we horen van jullie.
Liefs Arie en Elske

Jenny Baron

Hoi Susan en gezin,
Het zit er dus bijna op voor jullie. Wat een belevenissen! Ik heb veel van jullie verhalen en foto's gezien, maar ben natuurlijk ook heel benieuwd naar de verhalen die je zelf nog te vertellen hebt als je weer op het werk bent.

Tot gauw!

Groet, Jenny