vanheshutten.reismee.nl

laatste vakantiedag, snik snik

Ook aan alle goede dingen komt weer een eind. Vandaag was het ons laatste dag in Bangkok en ook de laatste dag van de vakantie. Wel jammer hoor, we hebben het echt heel erg leuk gehad met ons zessen. Het ging echt super goed met de kinderen, ze passen zich overal meteen aan, gaan meteen spelen, maken contact, heel weinig wanklanken. Dus zeker voor herhaling vatbaar!

Maar goed, jammer genoeg vandaag ons laatste dag. Om negen uur hebben we lekker ontbeten hier beneden. Weer topoverleg over wat we vandaag zouden gaan doen. Jan had erg veel zin in fietsen, de jongens echt niet en ik ook wel, maar het werd er wel druk van. Omdat de jongens eigenlijk best heel weinig gezeurd hebben en we wel veel dingen gedaan hebben, vonden we dat we vandaag ook wel eens aan hun tegemoet konden komen, dus..... we moeten een x terug voor een fietstocht Bangkok. Van tevoren zag ik erg op tegen Bangkok met de kinderen, maar als je een groot appartement bij Pantip court als uitvalsbasis hebt, is het hier prima te doen. 's Ochtends rustig aan gedaan en rond elf uur zijn we de stad in gelopen richting het Lumpini park. Het kloppende hart van Bangkok was tussen de middag super rustig. Een prachtig park met van alles te doen, maar iets drukker is leuker. Wat gespeeld in een speeltuin en in de foodcourt wat drinken gekocht. Bijna alles was daar dicht, t is open van half vijf tot tien uur 's ochtends, dan is he hier topdrukte met aerobicers, hardlopers en zo. Toen richting de markten. Kleren konden we niet veel soeps van vinden. Wel wat leuke souvenirs gekocht. Erna naar pantip plaza, waar we uiteindelijk twee android tablets hebben gekocht, ieder voor ongeveer 110 euro. Er was niet veel onderhandelingsruimte. Toen snel op zoek naar een taxi en met een tuk tuk terug naar het hotel. Inmiddels was het al half zes. De lunch hadden we overgeslagen (wel een kopje koffie en een ijsje gehad), dus we hadden wel zin in had. Op de kamer wat hapjes besteld, terwijl de jongens bezig gingen met downloaden van spelletjes op het nieuwe fijne speelgoed. Ze zijn er hartstikke blij mee en heel druk om alles voor de vliegreis voor elkaar te hebben. Besloten om ook niet meer uit eten te gaan, maar wat te halen bij de 7/11 en nog wat eten bij te bestellen. Zo kunnen de kinderen blijven spelen. Erna nog even in bad en om half elf komt de taxi om ons naar het vliegveld te brengen.

De kaart met alle plekken die we bezocht hebben is nu bijna kaal, er staat nog een plaatje op van een vliegtuig, onze laatste nacht. De eerste weken waren de meiden fanatiek met het afhalen van dagen maar de afgelopen twee weken taalden ze er niet meer na. Wij hebben zo af en toe er wat plaatjes af gehaald en ook zojuist bij het inpakken.

We hebben zelf ook erg genoten van de weblog en alle reacties, iedereen heel erg bedankt voor alle reacties, dat vonden we super leuk!

Groeten Silke, Fardau, Jesse, Folkert, Susan.en Jan

Bram

Nou wij hebben meegenoten en we wensen jullie een veilige en aangename thuisreis

Gea

Fijn om te lezen dat het allemaal zo goed is bevallen! Welkom thuis vandaag!