vanheshutten.reismee.nl

Veilig geland in Cairo

We zitten nu op t vliegveld in cairo. Prima vlucht, beetje turbulentie bovenin, vonden jesse en ik wel spannend de rest sliep. Silke was in het hotel al in slaap gevallen en heeft de hele taxi rit door geslapen op Jan zijn schoot. Verder was er weer geen stom woord te wisselen met onze taxi chauffeur, wel opvallend hoe slecht de Thai Engels kunnen, het is blijkbaar een moeilijke taal voor hun. Op het vliegveld werdSilke weer wakker en heeft ze gespeeld met Fardau terwijl de jongens op een bank in slaap vielen. Tijdens de vlucht kwam de aap uit Jesse zijn mouw, hij wou gisteren niet fietsen omdat er ook stukjes varen bij in zaten. Jesse heeft het HEEELEMAAL gehad met varen.

Nu dus veilig geland en wachten op devlucht naar Amsterdam. Die vertrekt om 10:00 uur en het is hier nu 5:45, dat duurt dus nog even en dan een vlucht van zes uur. Jesse en Folkert zijnhun speelgoed aan het opladen zodat ze er straks mee kunnen spelen.Hopelijk hebben westraks weer een goede entertainment set aan boord. Dat was heel goed geregeld bij Egypt air van Bangkok naar Caïro; een stuk of 15 spelletjes om te spelen en 10 films waar je uit kan kiezen.

Hier op de luchthaven liggen de mannen met witte jurken op hun knietjes richting het oosten (mekka) en vrouwen volledig in het zwart met twee kijkgaatjes. Weer een heel ander geloof dan op Bali.

Tot later.

Groeten Jan en Susan

marjan jager

als het juist is zijn jullie dus net vertrokken en zit ik hier een bakkie Nederlandse koffie in te schenken (zullen jullie ook wel trek in hebben, bakkie Douwe?) Hele fijne thuiskomst gewenst en tot mails!! Sterkte met de eerste schooldag aanstaande maandag. Als er iemand heeft genoten van 6 weken zomervakantie zijn jullie dat!!
groetjes Marjan

lieke en auke

welkom tuis juli heben een mooie vakantie gehad

rika

zo ik heb alles even door gelezen en de foto`s bekeken. Mooie verhalen en foto`s fijn dat jullie het zo naar de zi hebben. ik heb ook gefietst met Roelie in Emmen vier dagen vier dagen warm weer we heben het heel gezellig gehad groetjes en tot de volgnde keer Rika