To end or not to end

Aan alle goede dingen komt een einde zo ook aan onze reis door Azië. Gelukkig komt er geen eind aan het vakantiegevoel en zijn we al weer druk aan het plannen voor volgend jaar. Helaas komt er wel een einde aan het warme weer, het is wel even wennen die regen en kou, het lijkt wel winter. Gelukkig hebben we de weblog en 2000 foto's nog om na te genieten. Helaas zijn we wel eer erg druk met opruimen van alle spullen en zijn we nog lang niet klaar. Gelukkig hebben we de souvenirs nog en de nieuwe kleren passen ook heel mooi (als het warm weer is kunnen ze aan). Gelukkig duurt het nog maar 8 maanden en dan gaan we weer op reis. Helaas is dat dan maar voor een week. Gelukkig gaan we volgende zomer weer weg.We vonden het bijhouden van de weblog erg leuk, de vele reacties en de snelheid waarmee onze verhalen werden gelezen (30 verschillende lezers binnen 24 uur) heeft ons erg gestimuleerd om dagelijks een stuk te plaatsen. Bedankt voor de belangstelling en tot volgend jaar.