vanheshutten.reismee.nl

Donderdag 26 juli Rustdag

HET FIETSEN

Het fietsen ging op zich wel goed het ging beter en leuker dan we hadden verwacht gisteravond moesten we nog allemaal dingen weten om te kunnen fietsen en we moesten nog een fiets en een helm uitzoeken om te gaan fietsen we moesten veel langer wachter dan we gedacht hadden want we kwamen daar om 6 uur aan en om ongeveer 9 uur gingen we weer terug we werden de volgende dag 14,3 kilometer gebracht en de andere 35 kilometer moesten we zelf fietsen dat was wel fijn want anders moesten we door de drukke stad dus we moesten eerst door allemaal kleine dorpjes die best vlak waren de was echt supergaaf je kwam allemaal leuke dingen tegen later moesten we op hele hoge bergen en dat waren best veel bergen maar dat was ook wel gaaf op het laatst toen we er bijna waren waren er zandpaadjes met hele grote plassen maar nu zit ik in een superluxe hotel en ik heb morgen en rustdag dus hoef ik niet te fietsen dus gaan we door de jungle wandelen en als het te moeilijk is voor fardau en silke gaan we naar de watervallen en zwemmen en picknicken

De Rustdag

ik heb vandaag (een dag later) lekker uitgeslapen toen ik wakker werd ging ik ontbijten ze hadden een heerlijk onbijt daarna gingen we naar een waterval dat was wel mooi en verder gingen we weer eens zwemmen voor de rest van de dag

Groetjes folkert

de warme zon

vandaag en gisteren ben ik heel erg verbrand ik vond het zelf heel raar want je zag de zon maar 5 minuten sindsdien ga ik niet meer zonder zonnenbrand in het zwembad want dan verbrand je het snelst vindt ik verder is het super snel donker en super vroeg weer licht en 's avonds is het tot 12 uur gewoon 20 tot 25 graden dus dat is wel relaxt :D. 's avonds hoor je het harde geluid van kikkers en krekels dat is aan de ene kant wel mooi maar aan de andere kant toch ook weer niet want je bent er wel klaar mee naar 10 minuten.

groeten van jesse. :)

Gisteravond kreeg Jesse het spaans benauwd. Een nacht alleen op meer dan 20 meter van ons in de jungle met Folkert alleen naast hem leek hem geen goed idee. Susan is van aren moede met de jongens mee gegaan en ik bleef alleen achter met de meisjes. Ik ga er vanuit de we vanavond hetzelfde tafereel krijgen, wie weet mag ik dan bij de jongens slapen. Morgen moeten we er wel op tijd uit, ik heb namelijk geen zin om op het warmste moment van de dag op de fiets te zitten, dus moeten we voor 12:00 uur over zijn. Jesse deelt die mening, dat moge duidelijk zijn na bovenstaand betoog.

Vandaag was een luiwammes dag. Ik heb een junglewandeling in mijn uppie gedaan, wat niet veel meer inhield dan een boswandeling, maar dan dus in de jungle. De kinderen en Susan lagen in het zwembad. Na terugkomst zijn we in de pick up gestapt op weg naar de waterval met een volle picknick mand. Was erg gezellig en leuk.
Bij thuiskomst hadden de meiden geluk. Twee dagen geleden bij de start van onze fietstocht zaten we in een auto met daarbij een Nederlands gezin met een dochter met de naam Noortje. Gisteren speelden Fardau en Silke de hele middag met een ander Nederlands meisje die ze constant Noortje noemden. Pas vanmorgen kreeg dat meisje haar eigen naam Pip, ook een gekke naam voor een meisje. Nu is Noortje hier ook op de fiets van klick and travel met haar ouders, ze heeft de hele verdere middag met Silke en Fardau mogen spelen, bommetjes in alle soorten en maten en potjes UNO.

GroetenJan

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!