vanheshutten.reismee.nl

Dagje strand

De eerste hele dag op het strand en ook helemaal niets anders, nu ja helemaal. We zijn nog wel even wezen kijken bij de lokale waterval, die was minder groots dan de watervallen die wel al eerder gezien hebben. Dit was een matig naar beneden kabbelend stroompje water, het mocht de naam waterval nauwelijks dragen. Wellicht dat het er wat ruiger aan toe gaat in het regenseizoen, ik krijg niet de indruk dat het hier veel heeft geregend de afgelopen tijd. Later die dag heb ik samen met de kinderen een dam aangelegd om te voorkomen dat het water uit de waterval de zee in zou stromen en het is ons zowaar gelukt de boel af te sluiten, voor een uurtje.

Vanmorgen bij het krieken van de dag (6:45) er uit, Silke was weer op tijd waker en ik ben er direct met haar uit gegaan om de rest te laten slapen. We zijn naar een hoog punt geklommen en daar genoten van de zonsopkomst, daarna op het strand gewandeld en wat geluierd. Zo rond 8 uur naar de tent en daar was iedereen al bijna wakker, alleen Fardau sliep nog, die was gisteren ook heel moe. Verder dus de rest van de dag in en rond het strand doorgebracht, we hebben voor de komende twee dagen trips geregeld. Morgen huren we een auto en mag ik de bergen op en af rijden, daar heb ik echt zin in. De volgende dag gaan we met een boot een soort van eilandhoppen in een NP, dat schijnt echt geweldig te zijn en een must do als je hier bent. De kinderen kunnen voor half geld mee en dan wordt het allemaal dragelijk. Dan gaat alles toch zoals we gepland hadden, we zitten ietwat remote maar daardoor goedkoop en van hier doen we wat uitjes. Daarna twee nachten iets luxer en in een huisje aan het strand, dat lijkt mij geweldig. In dat resort zit het gezin met de vier meisjes ook en ze zijn er nog een dag als wij er aankomen. Zullen Fardau en Silke leuk vinden.

Het weer is hier aangenaam ,bij lange na geen 35 graden.

GroetJan

Hotel in luang namtha

We zaten een luxe hotel en we vonden de kamers allemaal mooi toen we gingen slapen moest de airconditioner uit maar dat ging minder soepel want susan had de afstandsbediening en probeerde hem uit te zetten na 5 minuten zei ze het lukt niet dus ik proberen en nee het wou niet het duurde een half uur voor dat we door hadden dat de afstandsbediening van de televisie was ;) ;) :) :)

Dat was mijn verhaal doei.
Groeten van jesse

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!