vanheshutten.reismee.nl

Kao Sok naar Bangkok

In een regenwoud regent het wel eens, zo ook gisteren en wel de hele dag. Dat zijn dagen waarop buitenactiviteiten, hoe warm ook, uitgesteld worden en uiteindelijk afgesteld. Het tubben ging uiteindelijk niet door, indirect vanwege de regen. De rivier was een kolkende watermassa geworden en tubben was bad for business. We zijn nog wel bij een waterval wezen kijken, maar daar kon van zwemmen geen sprake zijn, het water nam stenen mee naar beneden. We hebben nog wel overwogen om die avond al naar Suran Tani te gaan zodat we de volgende dag er wat later uit mochten. Dat is uiteindelijk ook mislukt, we konden geen betaalbaar hotel vinden met ruimte voor ons. Aan het einde van de middag zijn van naar een massagesalon geweest, echt iets voor een regendag.

Vanmorgen kraaide de haan van mijn horloge al om 5:30; er uit. Koffers naar de auto gebracht, jongens wakker geschud. Fardau er uit en slapende laten plassen en in de bus gelegd, ze had de vorige avond haar jurk aangelaten zodat ze zich niet hoefde aan te kleden, ik had wel kleren voor haar klaar gelegd maar dat was dus niet nodig. Jammer genoeg is ze toch wel wakker geworden. Daarna Silke, die was meteen klaar wakker. Op de WC kwam vraag één ‘Waar is Fardau?', ‘Die is al in de bus'. Terwijl ik haar aankleed pakt ze de kleren van Fardau die al klaar lagen, ‘Die neem ik mee voor Fardau. ... Waar zijn de koffers?' ‘Ook in de bus.' 'En de rode dan?' De rode, wat bedoelde ze daar mee? ‘Die staat nog in ons huisje'. Ah de dagtas, ‘Ja die haal ik straks op met je schoenen'. Tevreden over de antwoorden legde ze zich neer.

Nog een paar uur en dan zijn we in het heilige der heiligen, Pantani (Pantip) suite in Bangkok. Jesse had er al over gedroom in Laos en ook Folkert is er vol van.

PS) We staan nu op het vliegveld van Abu Dabi te wachten op de vlucht naar Dusseldorf en dan met de auto naar Groningen. Hopelijk valt er nog wat te slapen in het vliegtuig.

Groet

Jan

Marjan jager

Tja en dan is het ineens voorbij, die hele zomervakantie...het is volgens mij een leuke trip geweest, ha ha trip, luxe vakantie met alles erop en eraan!
We hopen dat jullie terugreis goed mag verlopen! Hier in Nederland is het lekker koel en kun je weer een broodje wordt halen bij de HEMA! Kan je soms best zin in hebben toch? Of zijn dat alleen mijn hormonen?ha ha.
Heel veel groeten uit Lisserbroek... Een jaloerse zwangere Marjan.