vanheshutten.reismee.nl

Silke 6 jaar

Dinsdag 30 april: Silke wordt 6 jaar!

Op de markt die we maandag in een dorpje bezochten, hing een prachtige roze feestjurk. Jan vond dat we wel genoeg feestjurken hadden en was onverbiddelijk, deze kopen we niet tot groot verdriet van Silke. Die was haar blauwe feest jurk vergeten mee te nemen. Susan kon Jan overhalen om de jurk toch stiekum te kopen. Maandagavond hebben de jongens nog een paar kadootjes gehaald, onder andere een mooie roze hoed en hele leuke armbandjes en twee taarten. Na het slingers ophangen en ballonnen opblazen hebben we met ons vijven nog even gechilled op het balkon.

Silke was weer als eerste wakker en moest nog even wachten op de rest. Toen zingen en kadootjes. Ze was super blij met de jurk, hoed, playmobile en een theeservies. Lekker ontbeten en natuurlijk veel gezwommen! Favouriete bezigheid van Silke en ook van de andere kinderen. Tussendoor gespeeld met de nieuwe playmobile of de i apparaten. S middags zijn we met ons vijven naar een Hamam gegaan, Jesse bleef thuis om een boek te lezen, hij heeft volgende week een boekbespreking. De hamam was heerlijk, eerst een sauna, toen een stoombad en toen in de hamam een scrub en zeepmassage. De kinderen kregen alleen de zeepmassage omdat ze voor de scrub nog een te jonge huid hebben. Susan heeft nog een heerlijke rug en schoudermassage gehad.

Zes uur werden we opgehaald door het restaurant dat tegenover de rotsen met de woningen ligt. We hadden een prachtig plekje aan de rivier. Het was er nog erg rustig, het is hier sowieso nog rustig, het seizoen is nog niet begonnen, en de meiden hebben lekker gedanst op de dansvloer. Lekker gegeten en gekletst. Na het ijs kregen we nog een hele taart! Die ging er niet meer in, iedereen was vol! Thuis nog even gechilled met ons zessen op het balkon en toen er op.