vanheshutten.reismee.nl

Relaxen bij 4Fish/4Lions

Zo, de eerste dagen hebben we in rust doorgebracht. Weer eens een andere start dan andere jaren. Luiwammesen in het kwadraat zal ik maar zeggen. Dat ziet er in het kort als volgt uit. Ik zit met kop en oren in een boek, Vrijdag van Loes den Hollander. Susan laat zich elke dag masseren en is verder aan het relaxen. Jesse ligt in zijn favorietepositie (horizontaal) met zijn iPhone. Folkert zit nog op het grensvlak van kind naar puber, hij speelt met zijn zusjes en toont soortgelijk gedrag als Jesse. Fardau en Silke zijn het zwembad niet uit te slaan.

4Fsih is de naam van de tent waar we zitten, wordt gerund door een Nederlands stel. Een klein resort, 4 kamers en een zwembad. Fardau vroeg zich wel af waarom het 4Fish heet en niet 4Lions? En dan bij voorkeur oranje leeuwen, dat moge duidelijk zijn.


Vanmorgen, ik had mijn boek uit, Susan werd gemasseerd dus maar in het zwembad gedoken. Samen met Fardau, omdat Silke ook onder handen werd genomen. Ik liet haar, met duikbril op, zien dat je op de kop kan zwemmen en dan naar elkaar zwaaien. Zij vroeg toen mijn duikbril om het na te doen. Fardau speelde mij en ik moest Fardau spelen. Dus liet zij mij zien dat je op de kop kan zwemmen en dan naar elkaar zwaaien. Ik vroeg toen mijn duikbril terug om het na te doen. Fardau speelde weer zichzelf ik ook. Ik liet haar, met duikbril op, zien dat je op de kop kan zwemmen en dan naar elkaar zwaaien. Zij vroeg toen mijn duikbril om het ook na te doen. Fardau speelde mij en ik moest Fardau spelen. Dus liet zij mij zien dat je op de kop kan zwemmen en dan naar elkaar zwaaien. Ik vroeg toen mijn duikbril terug om het na te doen. Fardau speelde weer zichzelf ik ook, enzovoort.

Reacties

Reacties

rika

vandaag kwamen mailtjes binnen nmet reisverslagen fijn nu weet ik weer hoe het met jullie gaat. op de deag dat lars boon heeft gewonnen hebben Jan en Geke een zoon gekregen en hij heeft de naam Lars. groet en nog veel vakantie plezier rika

rika

fijn dat jullie het naar zo genieten van de vakatie nu nog het visum, verder nog een mooie vakatie en tot gauw. groet uit deventer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!